Wil je alle Avengers en/of X-series samen in een goede volgorde lezen, zodat alle series 1 groots verhaal vormen? Ga naar ComicReadOrder.com, NU ONLINE!
Ben momenteel bezig in Ultimate Spider-Man. Stelt me zeker niet teleur. Soms zijn de gezichten iet wat raar getekend, maar niet noemenswaardig storend. En het verhaal is natuurlijk ook geniaal.
Had de losse nummers al, maar de vele tie-ins (op die van de X-titels na) niet. Genoeg reden om dit dikke kreng te kopen.
Wat is het eigenlijk ook een slechte mini he? De tie-ins zijn zoveel beter geschreven.....bijna niet voor te stellen dat Shooter ook de eerste SW geschreven heeft (die wel goed is).
Wil je alle Avengers en/of X-series samen in een goede volgorde lezen, zodat alle series 1 groots verhaal vormen? Ga naar ComicReadOrder.com, NU ONLINE!
Ik lees wat oude Avengers comics. Het is uit de periode dat Wonderman er net bij komt. Hij en Vision zijn niet de beste maatjes omdat Wonderman Wanda wel ziet zitten. Een lekkere matpartij volgt.
Ben na het uitstapje met SWII weer verder gegaan met mijn Avengers verzameling in volgorde te lezen: ben nu bij House of M!
Niet zo lang als mijn X-Men verzameling (daar doe ik een jaar over) in ieder geval!
(daar zit natuurlijk wel elke maand het lezen van nieuwe comics tussen )
Maar ik lees gemiddeld zo'n 2 comics per dag, dus reken maar uit!